× Web Sitemiz Yenilenmektedir. Aradığınız İçeriği Bulamıyorsanız Eski Web Sitemize Bakabilirsiniz. Eski Web Sitemize Gitmek İçin Lütfen Tıklayınız
ENGLISH | РУССКИЙ
İsmail Tamer TOKLU

Yardımcı Doçent Dr. İsmail Tamer TOKLU

Artvin Çoruh Üniversitesi, Hopa İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı
Ofis +90 466 351 3046
Telefon 3083
E-Posta
Websitesi
Facebook
Twitter
Adres Hopa İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sundura Mah. Lise Cad. No:79 08600 Hopa / Artvin

Akademik Görevler

  1. Artvin Çoruh Üniversitesi, Hopa İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Anabilim Dalı, Yardımcı Doçent, 2013 -
  2. İstanbul Teknik Üniversitesi, Maden Fakültesi, Petrol Ve Doğalgaz Mühendisliği Bölümü, Üretim Ve Rezervuar Anabilim Dalı, Araştırma Görevlisi, 1989 - 1992

Bildiriler

  1. Uluslararası, Özet Bildiri, Tüketicilerin Zeytinyağı Niteliklerindeki Tercihleri: Konjoint Analizi İle Keşifsel Bir Araştırma, Toklu İsmail Tamer, 2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi Ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye
  2. Uluslararası, Özet Bildiri, Sucuk Tercihinde Hangi Nitelikler Önceliklidir? Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma, Toklu İsmail Tamer,öztürk Küçük Hilal,tuygun Toklu Arzu, 3. Uluslararası Ekonomi Yönetimi Ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye
  3. Ulusal, Tam Metin Bildiri, Biliş İhtiyacına Göre Logo Değişiminin Marka Tutumuna Etkisinin İncelenmesi Ve Bir Uygulama, Ustaahmetoğlu Erol,toklu İsmail Tamer, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye
  4. Uluslararası, Tam Metin Bildiri, İnsani Lojistik Sürecinde Örgütsel Performansın Geliştirilmesi Kurumsal Performans Karnesi Yaklaşımı, Tuygun Toklu Arzu,toklu İsmail Tamer, Quo Vadis Sosyal Bilimler: Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hopa Artvin, Türkiye
  5. Uluslararası, Tam Metin Bildiri, Markaya Olan Tutumun Geliştirilmesinde Logo Ve Elemanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Toklu İsmail Tamer, Quo Vadis Sosyal Bilimler: Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hopa Artvin, Türkiye
  6. Uluslararası, Tam Metin Bildiri, Sınırda Yabancılara Yapılan Satışların İhracat Performansı Açısından İncelenmesi Sarp Bölgesinde Nicel Bir Araştırma, Toklu İsmail Tamer, 21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye
  7. Uluslararası, Özet Bildiri, The Effects Of The Antecedents On Export Performance A Study On Turkish Olive Oil, Toklu İsmail Tamer, Xı. European Conference On Social And Behavioral Sciences, Roma, İtalya
  8. Uluslararası, Özet Bildiri, The Effects Of Brand Crisison Turkish Consumers Green Purchase Intentions, Öztürk Küçük Hilal,toklu İsmail Tamer, 5th World Conference On Business, Economics And Management, Antalya, Türkiye

Deneyimler

  1. İstanbul Teknik Üniversitesi, Araştırma Görevlisi, Kamu, 1989 - 1992
  2. İgdaş - İstanbul Gaz Dağıtım A.ş., Proje Mühendisi, Ticari (özel), 1994 - 1996
  3. Kırlangıç Gıda Mad. San. Ve Tic. A.ş., İhracat Müdürü, Ticari (özel), 1996 - 2001
  4. Ana Gıda İhtiyaç Mad. San. Ve Tic. A.ş., İhracat Müdürü, Ticari (özel), 2001 - 2011
  5. Serbest, Danışman, Ticari (özel), 2011 - 2013

Dersler

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2016-2017 ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ Türkçe 3
2016-2017 YABANCI DİLDE OKUMA KONUŞMA İngilizce 3
2016-2017 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Türkçe 4
2016-2017 PAZARLAMA STRATEJİLERİ Türkçe 3
2016-2017 PAZARLAMA İLKELERİ Türkçe 3
2015-2016 YABANCI DİLDE OKUMA KONUŞMA İngilizce 3
2015-2016 PAZARLAMA İLKELERİ Türkçe 3
2015-2016 YABANCI DİLDE OKUMA YAZMA İngilizce 3
2015-2016 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Türkçe 4
2015-2016 MESLEKİ YABANCI DİL-I İngilizce 3
2015-2016 DIŞ TİCARET İŞLEMLERİ Türkçe 3
2015-2016 İŞ HAYATI İÇİN YABANCI DİL İngilizce 3
2015-2016 MESLEKİ YABANCI DİL-II İngilizce 3
2015-2016 PAZARLAMA STRATEJİLERİ Türkçe 3
2015-2016 ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ Türkçe 3
2014-2015 PAZARLAMA İLKELERİ Türkçe 3
2014-2015 MESLEKİ YABANCI DİL-I İngilizce 3
2014-2015 MESLEKİ YABANCI DİL-II İngilizce 3
2014-2015 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Türkçe 4
2014-2015 PAZARLAMA STRATEJİLERİ Türkçe 3
2014-2015 SATIŞ GÜCÜ YÖNETİMİ Türkçe 3
2014-2015 REKLAMCILIK Türkçe 3
2013-2014 ÜRÜN VE MARKA YÖNETİMİ Türkçe 3
2013-2014 PAZARLAMA STRATEJİLERİ Türkçe 3
2013-2014 MESLEKİ YABANCI DİL-II İngilizce 3
2013-2014 İŞ HAYATI İÇİN YABANCI DİL İngilizce 3
Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2015-2016 MESLEKİ YABANCI DİL-II İngilizce 4
2015-2016 MESLEKİ YABANCI DİL-I İngilizce 4
2014-2015 MESLEKİ YABANCI DİL-I İngilizce 2
2014-2015 MESLEKİ YABANCI DİL-II İngilizce 4

İdari Görevler

  1. Yurt İçi, Türkiye, Anabilim Dalı Başkanı, Artvin Çoruh Üniversitesi, Hopa İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama Anabilim Dalı, 2014,

Kitaplar

  1. Ulusal, Bilimsel Kitap, Hizmet Pazarlaması Ve Stratejileri, Bölüm(ler), Toklu İsmail Tamer, Türkiye, İstanbul, Beta, Türkçe, 2015

Makaleler

  1. Uluslararası, Hakemli, Ürün Adı Değişimi İle Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response To Rebranding Through Product Name Change: A Research On Olive Pomace Oil, Econlit, Ebscohost, Academic Search Complete, Tübitak-ulakbim, Toklu İsmail Tamer,tuygun Toklu Arzu, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, , , , Türkçe
  2. Uluslararası, Hakemli, Studying Sales İn Terms Of Export Performance: A Quantitative Research For The Border Gate Of Sarp<p>satışların İhracat Performansı Açısından Araştırılması: Sarp Sınır Kapısında Nicel Bir Çalışma, Ebsco Host, Google Academics, Doaj, Worldcat, To-kat, Index Copernicus, J-gate, Asos, Toklu İsmail Tamer, Journal Of Human Sciences, 2017, 14, 1, Türkçe
  3. Uluslararası, Hakemli, Genetiği Değiştirilmiş Organizmalı Ürünlere Yönelik Tüketici Tutumunun Öncülleri Ve Tutumun Satın Alma Niyetine Etkisi, Open Access Journals, Aniji, Akademik Dizin, Asos, Araştirmax, Google Academics, İsam, Türk Eğitim İndeksi, Akademik Tarih, Toklu İsmail Tamer,öztürk Küçük Hilal, Akademik Bakış Dergisi, 2016, , 54, Türkçe
  4. Uluslararası, Hakemli, Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını Ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler Bir Alan Araştırması, Ebsco, Ulakbım, Index Copernıcus, Asos, Doaj, Toklu İsmail Tamer,ustaahmetoğlu Erol, Uluslararası Yönetim İktisat Ve İşletme Dergisi, 2016, 12, 29, Türkçe
  5. Uluslararası, Hakemli, Consumer Preferences For The Attributes Of Sunflower Oil An Exploratory Study With Conjoint Analysis, Google Scholar, Ebsco Host, Index Copernicus, Research Gate, Ulrichweb, Toklu İsmail Tamer, International Journal Of Academic Research İn Business And Social Sciences, 2017, 7, 1, İngilizce
  6. Uluslararası, Hakemli, The Impact Of Brand Crisis On Consumers Green Purchase Intention And Willingness To Pay More, Ebscohost, Econbiz, Econlit, Google Scholar, Toklu İsmail Tamer,öztürk Küçük Hilal, International Business Research, 2017, 10, 1, İngilizce
  7. Uluslararası, Hakemli, Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürün Algısı Ve Daha Fazla Fiyat Ödeme İsteği Yapısal Eşitlik Modellemesi Yaklaşımı, Ebsco, Ulakbım, Asos, Proquest, Doaj, Dergıpark, Toklu İsmail Tamer,ustaahmetoğlu Erol,öztürk Küçük Hilal, Yönetim Ve Ekonomi Celal Bayar Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2016, 23, 1, Türkçe
  8. Uluslararası, Hakemli, Effects Of Occupational Health And Safety Practices On Organizational Commitment Work Alienation And Job Performance Using The Pls Sem Approach, Ebscohost,australian Business Dean Council (abdc),electronic Journals Library, Google Scholar, Proquest, Kaynak Ramazan,tuygun Toklu Arzu,elçi Meral,toklu İsmail Tamer, International Journal Of Business And Management, 2016, 11, 5, İngilizce
  9. Uluslararası, Hakemli, Tüketiciler Coğrafi İşaret İçin Daha Fazla Ödemek İster Mi Artvin Balı Üzerine Bir Araştırma, Ebsco, Toklu İsmail Tamer, Karadeniz Araştırmaları, 2016, , 52, Türkçe
  10. Uluslararası, Hakemli, Zeytinyağının İçsel Ve Dışsal İşaretlerine Tüketicilerin Tepkisi Nicel Bir Araştırma, Google Scholor, Drji, Asos, Arastirmax, Ssrn, Oaji, Toklu İsmail Tamer,tuygun Toklu Arzu, International Review Of Economics And Management, 2015, 3, 1, Türkçe
  11. Uluslararası, Hakemli, Organik Gıda Satın Alma Niyetinde Tutum Sağlık Bilinci Ve Gıda Güvenliğinin Etkisi Üzerine Bir Araştırma, Ebsco, Copernıcus, Csa, Cabell's, Ustaahmetoğlu Erol,toklu İsmail Tamer, Ekonomik Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2015, 11, 1, Türkçe

Öğrenim

  1. Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama (yl) (tezsiz), 2001 - 2007
  2. Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (dr), 2010 - 2013
  3. Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, 2001 - 2006
  4. İstanbul Teknik Üniversitesi, Maden Fakültesi, Petrol Ve Doğalgaz Mühendisliği Bölümü, 1984 - 1988
  5. İstanbul Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Petrol Ve Doğalgaz Mühendisliği Anabilim Dalı, 1988 - 1991

Projeler

  1. Ulusal, Tamamlandı, Bavul Ticaretinde Satış Performansının Öncülleri Sarp Bölgesinde Nicel Bir Araştırma, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Araştırmacı, 27.06.2016 - 30.12.2016
  2. Ulusal, Tamamlandı, Tüketicilerin Ayçiçek Yağı Niteliklerindeki Tercihleri Keşifsel Bir Araştırma, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Araştırmacı, 27.06.2016 - 30.12.2016
  3. Ulusal, Tamamlandı, Marka Krizleri Ve Yeşil Satın Alma Niyeti, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Yürütücü, 27.06.2016 - 30.12.2016
  4. Ulusal, Tamamlandı, Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Artvin Balı Algısı Üzerine Bir Araştırma, Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi, Yürütücü, 27.06.2016 - 30.09.2016